Forside

Salomon støvler er gode at gå i

Skal du ud og vandre, så hop i et par Salomon støvler og bliv fri for vabler og irriterede fødder, uanset hvor langt du går.

Billige billån med Lendo

Med Lendo kan du nemt finde markedets billigste billån. Ansøg her, det er helt gratis.

BOXIT, det bedste flyttefirma

Skal du snart til at flytte? Så vælg BOXIT som dit flyttefirma. Tag et kig på hvor let det er med BOXIT som flyttefirma lige her.

Køge FC

Køge FC er en lille lokal fodboldklub.

Foreningens formål er, at fremme fodbold i Køge Kommune med udgangspunkt i fællesskabet og det sociale liv i klubben.

Endvidere at udvikle medlemmernes lyst til at engagere sig og tage et medansvar i foreningen.

Vi holder til ved banerne på Ravnsborg hver mandag og onsdag. Hvis du skulle have lyst til at starte til fodbold hos os, så mød blot op og få en snak med træneren på det hold du gerne vil starte på. Du kan også kontakte vores trænere på mail eller telefon.

Det skal frem for alt være sjovt at spille fodbold.

Indkaldelse til ordinær generalforsamling Køge FC

Indkaldelse til ordinær generalforsamling Køge FC, torsdag den 11. maj kl. 20.00 i klubhuset i Ravnsborghallen

1. Valg af dirigent
  2. Valg af referent og stemmetællere